środa, 13 lipca 2011

Back to the beginning...

Witam wszystkich blogerów! ;)
Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga. Można powiedzieć nawet, że ponad rok i do teraz jedynie przeglądałam blogi znanych w sieci dziewczyn. Praktycznie wszystkie są o modzie, ich życiu prywatnym - podobają mi się takie i podziwiam je, że nie boją się wystawiać swojego życia prywatnego na pokaz publiczny. Jeszcze nie wiem, czy w ogóle kiedykolwiek odważę się pokazać Wam swoją twarz, ale może kiedyś... Kto wie, bo wiele zależy od tego jak pójdzie mi przygoda z blogiem, czy będę się tu dobrze czuć i pisać regularnie ;)
Chciałabym, żeby ten blog był moją odskocznią od życia codziennego, by dawał mi mnóstwo radości i satysfakcji z własnej pracy. Póki co nie mam bladego pojęcia o czym dokładnie poza moim życiem on będzie, ale myślę, że to wszystko wyjdzie z czasem ;) Mam nadzieję, że w razie jakiegoś W mogę na Was liczyć!
Pozdrawiam i mam nadzieję, że do szybkiego przeczytania ;)
xoxo

9 komentarzy:

  1. fajnie, że założyłaś bloga:) życzę powodzenia;d zapraszam serdecznie do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  2. tak więc, życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga:) Sama też długo zastanawiałam się nad założeniem i pewnego dnia pod wpływem impulsu w końcu tego dokonałam;)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Cece! Having a blog is so much fun because you can make a lot of friends! I hope you will keep your blog! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny początek
    +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i życzę dużo radości i satysfakcji z prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. You have nice design on your blog, such a shame, that I don't understand what you wrote :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię na konkurs organizowany przeze mnie i Partnerssa.sklep.pl
    http://window-on-the-fashion.blogspot.com/2011/08/konkurs-do-wygrania-wybrana-rzecz-z.html
    Pozdrawiam!

    Patrycja

    P.S. Witamy wśród bloggerek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń