sobota, 6 sierpnia 2011

Chusta w czaszki

Hej...
Kupiłam ostatnio w sh chustę w czaszki, a widziałam kiedyś taką u jednej z dziewczyn na youtube i strasznie spodobało mi się, jak za jej pomocą elegancki ubiór zmieniła w lekki, codzienny i miejski strój. Tak więc moja radość nie miała końca, gdy dorwałam taką w najmniej spodziewanym momencie i do tego za tak śmiesznie niską cenę ;)

Teraz tylko pozostaje pytanie: z czym ją łączyć, żeby cały strój ładnie współgrał i nie wyglądał śmiesznie? Bo głównie chciałabym wkomponować ją do codziennego ubioru. Nie jestem dziewczyną, która jakoś specjalnie lubuje się  w czaszkach, stylu rockowym itd., ale bez bicia przyznaję się, że ćwieki kocham miłością nieskończoną i mam na ich punkcie małego bzika :P


No więc dziewczynki liczę na Waszą pomoc! :)

9 komentarzy: