czwartek, 11 sierpnia 2011

Jesienią tego lata...

Jak dla mnie idealny strój na szybki wypad w miasto ;) Nic nadzwyczajnego, za to bardzo wygodnie!

Gdy zobaczyłam te buty na wystawie sklepu, wiedziałam, że będą moje i trochę to trwało zanim je zdobyłam, ale teraz wiem, że warto było poczekać. Kiedyś byłam przeciwko gumowym bucikom, ale te skradły moje serce heh :P O takiej torebce marzyłam od dawna i jakie było moje zdziwienie, gdy znalazłam ją w sh, do którego nigdy nie chodzę i do tego za cudowną cenę 15zł! :) Taka jak chciałam: czarna, na ramię, z ćwiekami (!! :D) i mieszcząca A4 - idealna na uczelnię jesienią i zimą, albo na gorszą pogodę, bo latem wydaje się być trochę 'za ciężka'. Byłam z siebie jeszcze bardziej dumna, gdy kilka dni później zobaczyłam identyczną, ale wykonaną z gorszego materiału w cenie kilkukrotnie wyższej... Ogromną radość sprawia mi, kiedy znajduję jakąś rzecz, którą chciałam mieć w o wiele niższej cenie niż normalnie mogłabym ją dostać w sklepie ;)


 A tu buty z moją ulubioną torebką i nową chustą :)

15 komentarzy:

  1. Świetne są te obydwie torebki ♥.
    Strój faktycznie super na miasto :). Mam prośbę. Mogłabyś zmienić czcionki na blogu na bardziej czytelne? Po prostu ciężko się czyta notki. Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. może nic specjalnego ale jaki efekt fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te butki! no i torebka... zazdroszczę łupu! sama poluję na taką. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW WOW WOOOOW you have absolut an amazing blog <333 i love it and follow it now <3 lots of love♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja ;) a czcionka bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty.. fajna okazja z tą torebką .. zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka świetna!
    A koszulka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super buty meliski <3
    zparaszam do mnie !
    http://natka-osobiesamej.blogspot.com/
    obswerwuje + liczę na to samo ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie prezentują się te butki ! ;)

    OdpowiedzUsuń