wtorek, 16 sierpnia 2011

Part of...

Dzisiaj, przy okazji robienia porządków w pudełku z lakierami do paznokci, stwierdziłam, że pokażę Wam kilka. Jest to zaledwie część kolekcji jaką posiadam, ponieważ są to jedynie lakiery z firmy Safari. U mnie można nabyć je w sklepie z różnymi "pierdółkami" w stylu "wszystko po 5zł" w zawrotnej cenie 2zł! Zarówno kolorystyka, jak i cena zachęcają do ich zakupu ;)
Dawniej kupowałam przeważnie lakiery z Inglota, ale przez przypadek wpadłam na tę firmę i stwierdziłam, że za taką cenę to mogę spróbować, bo nie żal będzie mi wyrzucić go do kosza... I od tamtej pory jestem zakochana w tych lakierach! Jak już mówiłam - cena, kolory... wszystko przemawia za! Do tego (zależnie od koloru) czasami wystarczy nawet jedna warstwa, która bardzo szybko schnie, co ułatwia mi sprawę, bo notorycznie "rozmazuję" wysychający lakier ;) Po aplikacji lakieru paznokcie bardzo ładnie się błyszczą, a sam lakier trzyma się dosyć długo jak dla mnie (od 4 do 7 dni nawet!).
Niestety o zrobieniu zdjęć moich lakierów pomyślałam dopiero po dokonanej już selekcji, bo kilka starszych sztuk trafiło do kosza.

A Wy, dziewczyny jakie kolory preferujecie? Neony, czy bardziej stonowane? ;)  I jakie podobne firmy możecie polecić?


10 komentarzy:

  1. nigdy się z tą firmą nie spotkałam, a szkoda, bo cena i kolory przemawiają za.... rozejrzę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio sobie kupiłam z tej firmy 2 po 3 zł jeden.. przewagę moich lakierów stanowią z firmy dor :) u mnie są sprzedawane po 2,50 - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no jaka kolekcja ;)
    lubie ta firme :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez polecam te firme, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome header, nice bikini *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te lakiery! Są genialne! Ja preferuję i neony i stonowane kolory :) Uwielbiam firmę inglot i DOR. Genialna jest ; D

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca kolekcja,ja zazwyczaj posiadam 4,5 lakierow coby sie nie zeschly za szybko;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam takie lakiery ! są b. bardzo tanie i mają cudowne kolory :)

    Zapraszam serdecznie do siebie !

    OdpowiedzUsuń